Hey bloggen!

Det er Mimi, Thomas og Rebecca der skriver i dag.

I dag tror jeg de flest af os var lidt trætte, men på trods af det var dagen pakket med hygge, venskab og sang. I dag skulle vi nemlig skrive vores sommer sang! Det var mega hygge og lød virkeligt godt, også selvom det var svært.

 

Vi var også ude på en jordbær plantage hvor vi fik is (og slushice) Men! Der var en gåtur få at komme derud (1t:30min)

Og det var sindssygt varmt. Altså totalt hedebølge, da vi gik derhen, og så var der nogle gange byger/regn og nogle gange var det FOR varmt men heldigvis blev vi kølede ned med en is (nogen af os).

 

I dag var timerne korte (1 time det plejer at have 2-1,5 t) vi (blå) startede med dans hvor vi lærte noget af vores dans totalt slay at siv kunne huske alt det dans efter skulle vi til drama hvor vi øvede på scene 5 mens de andre øvede på deres scener

Bag efter havde vi sang hvor vi fik øvede vores to sange vi skal synge

 

Godnat her fra Mimi, Rebecca og Thomas