Blog dag 1+2
Hej forældre, de sidste to dage har det været meget sjovt. Da vi blev sat af begyndte vi at pakke vores ting ud og lave vores senge, efter det gik vi til scenekunst lektionerne hvor vi havde dans, sang og drama. Vi skal lave nogle fede musicals. Da det blev aften, fik vi lækker aftensmad som var frikadeller og græsk salat. Vi har også lavet sækkeløb i vores madgrupper, i de samme grupper har vi også lavet trillebør to og to.
Da vi vågnede den næste dag, gik vi ned til drama teltet og lavede yoga. Efter det fik vi lækkert morgenmad. Så gik vi straks i gang med dans, sang, og drama(slay) . Så hyggede vi os ved frokostbordet. Vi havde derefter en meget lækker slikbod med meget lækkert slik. Senere på dagen var der en meget spændende dance battle udenfor. Den bestod af Vibe og Sofie(leder). Efter havde Vibe og Wilma også en dance battle. Efter det spiste vi koldskål :p . Så sagde vi godnat.
skrevet af : Isabella, Mynte, Wilma og Agnes. <3





