Søndag:
Vi ankom også blev vores telefoner nakket fordi lærerne sagde at det ville ”styrke fællesskabet” hvilket det gjorde.. spoiler alert
Og vi blev sådan nogle sociale væsner. Og så blev vi introduceret til lærerne og dans, drama, og sang
Også bondede vi med Bo og fik nogle dejlige frikadeller. Efter kom nogle fælles lege så fik vi bare så mange venner som vi også snakkede med. Efter legene, skulle vi i seng KL 22 men selvfølgelig da lærerne kom og ind og sagde tys tys så lukkede vi munden og sov fantastisk
Mandag:
Vi vågnede meget trætte og havde lidt svært ved at holde fokus. Først på dagslisten var yoga det gjorde meget ondt og vores ben føltes som spaghetti. Efter fik vi noget af Bos fråderen morgenmad som bestod af boller, cornflakes og meget mere.
Så gik vi ud på vores hold og øvede, spiste Bos mumsi frokost og senere var der slikbod.
Vi har enlig bare hygget og øvet på manuskript resten af dagen og fået masser nye venner😊
Dagen er stadig ikke slut så vi kan stadig nå at opleve mega mange fede ting men det kan I høre om i næste blog.
Hilsen the Baddies Gustav, Liva H og Filuca
Billeder fra Søndag og Mandag kan ses her :
https://drive.google.com/drive/folders/1jEHwJA-mtb_y5YP39-MVkQVBMPGGSRDM?usp=sharing