Torsdag!

Hallo!

I dag havde vi Ronja til morgen yoga. Det var hårdt. Så fik vi lækker morgenmad (tak Bo.) Og vi (Grønt hold) gik videre til saaaaang! Med vores søde sanglærer Sofie : D

Vi legede Sofie-leg, og stagede sangene ”Whats inside” og ”she used to be mine” fra The Waitress. Så fik vi dejlig frokost, der bestod af rester fra aftensmad (Tak Bo, igen.) Så havde vi (Grønt hold) dans med Ronja hvor vi dansede på stole og borde + bar en person ovenpå bordet. Imens (hos blåt hold) havde vi Nikolaj i DRAMAAA hvor vi lavede gen indspilninger af vores show. Så var der slikbod, hvor vi alle åd en masse slik. Så havde vi alle endnu en time hvor grønt hold havde DRAMAAA mens blåt hold havde saaaaang!  Så spiste vi aftensmad hvor vi fik kylling m. Ris (Bo har reddet dagen igen igen.) Efter det lavede blåt hold ”Squid Game” og der var også mulighed for snobrød. Så begyndte vi så stille at bevæge os i seng, hvor vi alle blev puttet og lyset slukket.

Tak for denne torsdag

Liva, Michela, Caroline og til sidst og også yngst Erika <3

Link til billeder fra dagen kan se her :

https://drive.google.com/drive/folders/1jEHwJA-mtb_y5YP39-MVkQVBMPGGSRDM?usp=sharing