Tirsdag
Vi startede med at blive vækket af den hæslige klokke klang kl 8.00 om morgen!
Så slæbte vi vores trætte kroppe ned til morgen yoga.. hvor vi blev pint i yderligere 30 min.
Endelig kunne vi nyde et godt måltid morgenmad lavet af vores personlig gourmet kok Bo.
Efter det skulle rødt, blåt, og grønt hold til time.. og til endnu en time… og så, var der en lille pause med slikbod hvor det var et DØDSRÆS! Folk spurtede op for at komme først børnene overfaldt hinanden fra højre og venstre.. det var en slagmark! Og ingen var sikre mod slik sultens grådighed!!! Også… da det hele så sort ud… annoncerede de et talentshow. og så til time igen. Efter alle timerne var der endelig aftensmad! Efter aftensmaden var der masterclass, modeshow. Og nu sidder vi her og skriver denne blog
Hilsen: Emilie, Sonja, og Sofia L.
Link til billeder og videoer fra DØDSRÆSET kan ses her :
https://drive.google.com/drive/folders/1jEHwJA-mtb_y5YP39-MVkQVBMPGGSRDM?usp=sharing