Onsdag!
Vi vækkede Emilia med fødselsdagssang fordi hun havde fødselsdag og blev 11 år.
Vi havde Pernille til morgenyoga, det var rigtig sjovt fordi vi ikke skulle strække ud igen, men bare lave almindelig yoga i stedet for dansestrækninger.
Vi havde kun 3 timer undervisning i alt og i dag havde vi drama hos Nikolaj hvor vi øvede de sidste 3 scener i vores stykke! Så havde vi sang med Sofie hvor vi sang alle sange og viste alle vores dansekoreografier til hende. Så havde vi slikbod lige efter frokost og til sidst havde vi dans med Ronja hvor vi lavede videre på dansen til ”Thriller”
Og så var vi på tur til en gård der solgte virkelig god is, men der var mange hvepse og de havde dårlig slusice. Vi legede også på en bil og på den lille legeplads. Vi gik hjem i øsregnvejr.
Vi fik tarteletter til aftensmad og så skrev vi sommercampsang. Vi skrev sommercamp sangen oven på ’’whats make you beutiful’’ Og nu sidder vi her og skriver blog
Hilsen: Livia S. Carla, Alia og Vera
Billeder fra Onsdag fra kan ses her : https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1jEHwJA-mtb_y5YP39-MVkQVBMPGGSRDM