Fredag.

Hallooo.

I dag var det den hel store dag med shows fra alle hold!

Vi startede af med rødt hold som lavede ”Transylvania High” -uhyggeligt!

Derefter havde vi en kort pause på cirka 10 min.

Så var det blåt holds tur! De optrådte med” High School Musical.”  -Cool!

Så var der aftensmad og Bo reddede aftenen med noget af hans megalækre mad, hvilket var Tortilla eller også kendt som madpandekager.

Efter aftensmad, var det grønt holds tur til at optræde med ”The Waitress.” -Trist, men epik!

Efter alle var færdige med deres optræden var der et par enkelte som der ville lave nogle soloer. Og efter dem, var der FEEEST!!! Vi fik is, popcorn og… Vand.

Selvom der var et par enkelte som gik udenfor fordi der var meget larm, så var denne aften stadig totalt favorit.

Nu glæder vi os (næsten) til at komme hjem og være sammen med vores familie (øv.)

I morgen -lørdag- står den på oprydning, oprydning og mere oprydning i tre timer ;(

Vi ses næste år, hav en dejlig dag/aften/eftermiddag/morgen/nat. 😊

Mvh Sarah og Liva P. <3

Billeder kan ses her :

https://drive.google.com/drive/folders/1jEHwJA-mtb_y5YP39-MVkQVBMPGGSRDM?usp=sharing