Dag et
Første dag skulle vi pakke ud og så skulle vi til time og have sang, dans og drama. Så skulle vi have aftensmad og efter det var der både scenekunstdans og troldeløb og så i seng. Også selv om der var mange der snakkede både sen aften og tidligt om morgen. P.S. vi HADER mutant fluer og bier. Vi har haft ”besøg af BTS Black pink og Straykids og vi så en enhjørning over taget.”
Dag to
Næste morgen skulle vi lave yoga og spise morgenmad derefter var der lidt fritid og så skulle vi til time dernæst var der frokost og pause.
Flere timer så var der vandkamp og aftensmad.
Efter aftensmad har der været mere dans, og mange lavede snobrød og sang til guitar omkring bålet. Så var der pause og i den pause sidder vi nu og skriver.
Freja, Maya, Maja og Alba
